کارلوس توز: با لیونل مسی هیچ مشکلی ندارم و نداشته ام.

کارلوس توز در مصاحبه ای با شبکه Cronica شایعات اختلافاتش با لیونل مسی کاپیتان شماره یک تیم ملی آرژانتین را بی پایه و اساس دانست.

" من واقعا نمی دانم که این داستان ها از کجا نشات می گیرد؟ واقعیت این است که من کنار لیونل تمرین و بازی های زیادی را انجام داده ام و هیچ وقت مشکلی بین ما در هیچ رابطه ای نبوده است."

"او پسر خوب و باادبی است و باید که در این جام جهانی برای آژانتین به میدان برود و من نیز در همین جا از اعماق قلبم برای او در جام جهانی برزیل بهترین ها را آرزو می کنم زیرا که او از هر نظر بازیکن شگفت انگیزی است. از نظر من او و کریستیانو، هم بازی سابقم در منچستر یونایتد بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال هستند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار سری آ ایتالیا ، حاشیه ، اخبار جام جهانی ، ،

تاريخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393 ا 7:38 بعد از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.